poniedziałek, 3 listopada 2014

Historia jednego pudełka

Z pudełkiem to było tak: najpierw zrobiłam motyw z pasty strukturalnej przy użyciu szablonów, potem pomalowałam całość metaliczną farbą w kolorze niebieskim, na nią nałożyłam małą gąbeczką srebrną farbę a na koniec użyłam farby czarnej. Oczywiście przed każdą kolejną warstwą w użyciu była świeczka i papier ścierny. A środek... tutaj było więcej problemu, najpierw chciałam zostawić naturalne drewno, ale nie pasowało do całości, i wtedy "z nieba" spadły mi serwetki z lilijkami! No nie do końca z nieba, znalazłam je przez przypadek w sklepie i bez zastanowienia kupiłam- i tak środek zyskał nowy wygląd. 






3 komentarze:

  1. W środku pudełeczku bardzooo mi się podoba :) fajny motyw. ZAPRASZAM DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetne. Wszystko jest w nim fajnie dopasowane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna , nieprzegadana :))
    Bardzo lubię ten motyw i duży plus za kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...