wtorek, 30 grudnia 2014

Ciasteczka na Nowy Rok

Ostatni post w tym roku! Po pierwsze chciałam podziękować wszystkim, którzy tutaj zaglądają, zostawiają po sobie ślad i w ten sposób napędzają do dalszego działania!
 Po drugie chciałam pokazać Wam pudełko na ciasteczka, ja co prawda obiecałam sobie, że w nowym roku ciasteczek będzie duuużo mniej, ale nie wszyscy mają takie postanowienia ;) i to dla nich to pudełeczko!




Wszystkiego najlepszego, wielu dobrych pomysłów i spełnienia marzeń 
w 2015 roku!

5 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko!

    A na Nowy Rok życzę wszystkiego, co najlepsze, samych radosnych (i oczywiście twórczych :) ) chwil, by nadchodzący rok obfitował w pozytywne wydarzenia! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam słabosc do pięknych rzeczy z drewnianymi dekorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Dodałam TwojEgo blogA u siebie do oglądanych na decupugu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...