poniedziałek, 26 stycznia 2015

Ciociu zrób mi pudełko

Moja bratanica, która jest największą fanką moich prac, powiedziała niedawno, żebym zrobiła dla niej pudełko bo wszystkim robię a jej nie. Prawdy w tym nie ma żadnej, bo ma pudełko na kredki i szkatułkę które dostała ode mnie jak miała dwa czy trzy latka, ale, jak sama powiedziała, nie pamięta jak jej dawałam a do tego szkatułka się popsuła... Co było robić, ciocia zakasała rękawy i wyczarowała prostokątną, różowo-białą, troszkę pochlapaną kolorowymi farbami szkatułkę z imieniem ukochanej bratanicy. 







A bratanica powiedziała, że ładne, różowe, ale nie ma baletnicy a ona chciała mieć pudełeczko z baletnica. Serwetka z baletnicą już jest więc tylko patrzeć jak będzie druga szkatułka... Bo czego się nie robi dla dzieci... ;)
Swoją drogą zazdroszczę pięciolatkom, że potrafią tak wprost powiedzieć co mają na myśli ;), czasem się opłaca bo można zyskać dwie szkatułki a nie jedną.
Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Dobrze powiedziane, czego się nie robi dla dzieci :) Maja zadowolona pewnie, bo zyska jeszcze jedno pudełeczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za niezdecydowana kobieta :) A skrzyneczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pudełko, miło Tu zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełeczko :) Idealnie wkomponowałaś tą dziewczynkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne to pudełeczko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy projekt, w takim wydaniu, z tymi paskami, to jeszcze nie widziałam tych serwetek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...