piątek, 20 lutego 2015

Ciocia się stara...

Pamiętacie jak pokazywałam Wam pudełko, które zrobiłam specjalnie dla mojej bratanicy? Dla niewtajemniczonych powiem tylko, że zabrakło na nim baletnicy... Jako najlepsza ciocia na świecie ;) zabrałam się za drugie pudełeczko, chciałam naprawić błąd i tym razem ozdobić je tak jak chciała Maja. Pudełeczko pomalowałam na szary kolor, na którym namalowałam różowe paski, środek wybieliłam, wieczko ozdobiłam serwetką z baletnicą, nakleiłam literki i badziki. A w środku, żebym potem nie słuchała, że miało być z baletnicą, też znajduje się tancerka, tym razem jest to dekor ze sklejki pomalowany na (jakże mogło być inaczej w przypadku pięciolatki) różowo. Poprzednie pudełko mimo wszystko bardzo się małej podobało, mam nadzieję, że to również zostanie zaakceptowane, w końcu jest z baletnicą! I to nie jedną...









11 komentarzy:

  1. Śliczności :) pozazdrościć cioci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne cudne pudełeczko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziewczęce o delikatne.pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne i te badziki pasują tu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, wg mnie do różowego pasuje albo biały, albo szary/srebrny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, bardzo fajne. Motyw baletnicy zawsze ogromnie mi się podobał więc tajemnicą nie będzie że to jest urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, bardzo fajne. Motyw baletnicy zawsze ogromnie mi się podobał więc tajemnicą nie będzie że to jest urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. witam i zapraszam do mojego Candy! http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane połączenie kolorystyczne! No i motyw baletnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji na zBLOGowanych: DIY dodatki do salonu :)
    http://zblogowani.pl/akcja/diy-dodatki-do-salonu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...