sobota, 7 lutego 2015

Koronkowa herbata

Kiedy kilka lat temu zaczynałam moją przygodę z decoupagem ozdabiałam przede wszystkim herbaciarki, niestety nie mam zdjęć większości z nich gdyż nie myślałam wtedy o tym, że mogę kiedyś założyć własnego bloga i pokazać je światu, szkatułki poszły w świat i ślad po nich zaginął ;). Ponieważ bardzo, bardzo dawno nie ozdabiałam pudełka na herbatkę postanowiłam to zmienić, kupiłam takie nieduże z czterema przegrodami i tu zaczął się problem... jaką serwetką je ozdobić? Serwetek mi nie brakuje, a wiadomo, jak czegoś jest za dużo trudno się zdecydować ;), i tu z pomocą przyszła mi Zuza z Decu Style ogłaszając kolejne wyzwanie o temacie "Koronka"! Szybko zdecydowałam się na serwetkę, wyciągnęłam z szuflady koronkę, pomalowałam pudełko na fioletowo i tak o to narodziła się prosta herbaciarka. A że miałam drewniany napis "herbata" pomalowałam go na biało (dokładniej jest to biel antyczna) i przykleiłam go, tak dla jasności, żeby było wiadomo do czego pudełko ma służyć.






Dodam tylko, że moją herbaciarkę zgłaszam do wyzwania ;)



8 komentarzy:

  1. wyszło świetnie, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przygarnełabym takie pudełeczko :) piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha, też chciałam zrobic herbaciarke z koronką na to wyzwanie, jestem w trakcie, niezłe jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)
    Bardzo ładna herbaciarka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i elegancka herbaciarka, powodzenia w wyzwaniu, pozdrawiam ciepło i zapraszam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super herbaciarka :)) u mnie ten motyw czeka na specjalną okazję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...