czwartek, 26 lutego 2015

La dolce vita

Kiedy zaczynałam moją przygodę z decoupagem moim ulubionym motywem była lawenda, z czasem znudziła mi się na tyle, że przestałam ją wykorzystywać w moich pracach, odkryłam tyle ciekawych serwetek i papierów, że przestałam kupować te z lawendą. Niestety w tamtym czasie nie robiłam zdjęć moich prac i nie mogę udowodnić, że naprawdę był to mój ulubiony motyw ;). Jakiś czas temu kupiłam drewnianą cukiernicę, jak tylko na nią spojrzałam wiedziałam, że będzie ozdobiona lawendą, w moim wielkim pudle wyszukałam odpowiednią serwetkę i oto jest- słodka cukiernica! Ja, co prawda, ostatnio obraziłam się na cukier i nie używam go wcale, ale może przyda się komuś innemu. 
Tym razem bez żadnych udziwnień, przetarć, chlapań czy badzików. Ot, taki tradycyjny decoupage...







Z cukrem czy bez życzę Wam wszystkim słodkiego życia!

6 komentarzy:

  1. Śliczna :) tez mam taką w domu tylko z motywem różanym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super właśnie szukam pomysłu w głowie jak swoją ozdobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna cukierniczka, również lubię ten motyw :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna cukiernica, niekiedy fajnie trzymać się "tradycji", a lawendę uwielbiam :) Pozdrawiam i zapraszam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Lawenda ma w sobie to coś .... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...