czwartek, 12 lutego 2015

Nie tylko dla zakochanych

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka pomysłów na małe walentynkowe niespodzianki, nie są to żadne wyszukane projekty czy wielkie prezenty, ot, takie małe co nieco dla tych, których kochamy ;)
Na pierwszy ogień pójdzie serducho magnez, pomalowane różowa farbą tablicową aby w prosty sposób wyrazić swoje uczucia ukochanej osobie.



Druga w kolejności prezentuje się zawieszka, dwa serducha z jednej strony pomalowane farbą tablicową a z drugiej ozdobiona serwetką z różami.





Trzeci pomysł to własnoręcznie ozdobione tekturowe pudełeczka, w które można zapakować różne drobiazgi. Jedno z pudełek pomalowane, a jakże! ;), farbą tablicową (no co ja poradzę na to, że ostatnio zakochałam się w tym wynalazku).



A na koniec ramka, o której zupełnie zapomniałam i o mały włos bym jej nie pokazała ;) Prosta, lekko przecierana ozdobiona różowymi serduchami i motylkami.



Dziękuję Wam za odwiedziny i bardzo miłe komentarze!
Pozdrawiam wszystkich i życzę dużo miłości!



4 komentarze:

  1. Pięknie ozdobione przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze jestem przed tworzeniem z farbą tablicową, ale planuję ją przetestować. Ciekawe czy też się tak uzależnię? ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyszło! też ostatnio eksperymentuje z farbą tablicową ale czarną ;) Zapraszam do siebiie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie propozycje na prezenciki są świetne i pomysłowe :) Zawsze miło otrzymać jakiś drobiazg :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...