poniedziałek, 23 lutego 2015

Świeczniki

W oczekiwaniu na ciepło wiosennego słońca dzisiaj u mnie trzy zestawy świeczników. Co prawda same świeczniki ciepła nie dają ale płomień świeczki jest bardzo przyjemny, szczególnie w pochmurne wieczory ;) Pierwszy zestaw z motywem, który użyłam także na szkatułce  (pokazywałam ją kilka postów temu).





Drugi komplet z motylkami, troszkę postarzony, przybrudzony i spękany.




A trzeci, z aniołkami, powstał pod koniec zeszłego roku, robiłam go z myślą o świętach ale w końcu zmieniłam zdanie i przestał mi pasować do bożonarodzeniowego klimatu. Kobieta zmienną jest...




Dziękuję za odwiedziny i za komentarze, które pozostawiacie!
Miło jest wiedzieć, że czasem ktoś tutaj zagląda.
Miłego tygodnia Wam życzę!


9 komentarzy:

  1. Te z motylkami najbardziej mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne świeczniki :) zgodzę się z przedmówczynią, że te z aniołkami są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezaprzeczalnie - urocze są wszystkie :) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są, motylkowe moje faworytki

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne; wszystkie mają inny, ale tak samo magiczny urok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bradzo fajnie wyglądają z motylkami reszta tez ale motylki lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji na zBLOGowanych: DIY dodatki do salonu :)
    http://zblogowani.pl/akcja/diy-dodatki-do-salonu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...