piątek, 20 marca 2015

Ostatni dzień zimy


Ale nam na dzisiaj Matka Natura zafundowała atrakcje ;), nie dość, że kończy się astronomiczna zima to jeszcze mamy zaćmienie słońca! A ja korzystając z ostatniego dnia zimy pokażę Wam pudełko z wilkami w zimowej scenerii. Z pudełkiem było trochę kłopotów, najpierw serwetka źle się przykleiła, lekko przedarła i musiałam wymyślić coś, żeby to zatuszować, postanowiłam użyć dwuskładnikowego medium spękającego, który miał tworzyć duże spękania ale okazało się, że tworzy drobniutkie; następnie po użyciu patyny musiałam postarzyć całe pudełko, nie obyło się bez chlapania farbą ;), a zamierzałam zrobić białą szkatułkę... A na koniec, właściwie to na początek bo zrobiłam to przed postarzeniem pudełka, użyłam lakieru, który miał tworzyć efekt "kameleon", miał... ale o tym napiszę w kolejnym poście. Z ozdobami też nie było łatwo, niestety perełki nie trzymają się dobrze na lakierze, trzeba się wspomóc kropelką ;)
I tak prezentuje się pudełko na pożegnanie zimy, trochę brudne i poplamione:






A jeszcze jedno! Dzisiaj mamy Dzień Szczęścia! 
Dlatego wszystkim Wam życzę dużo szczęścia i radości!


6 komentarzy:

  1. Niesamowity efekt;) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. W środku wygląda jak pobrudzone ziemią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podoba!!! Świetny efekt :) Czy to nie zabawne trochę, że czasem mamy określony z góry plan i efekt, jaki chcemy uzyskać, po czym w trakcie pracy wychodzi coś zupełnie innego? :) Uwielbiam takie niespodzianki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super)
    Bardzo fajnie wygląda takie właśnie nakrapiane i niby upaprane ziemią w środku))
    pozdrawiam0

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pudełeczko, nawet jeżeli nie wyszło tak jak zakładałaś :) rękodzieło zaskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne pudełko, każdy jego szczegół jest zachwycający :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...