wtorek, 3 marca 2015

Różowo

Nie powiem, żeby różowy był moim ulubionym kolorem ale ponieważ jakiś czas temu kupiłam różową farbę tablicową, w której, nie ma co ukrywać, zakochałam się, korzystam z niej prawie w każdej mojej pracy. Dzisiaj u mnie mała szafeczka na klucze, biała z różowymi przetarciami, na drzwiczkach, po obu stronach, farba tablicowa, na której można na przykład zostawić wiadomość dla domowników ;). 






Tak się złożyło, że Szuflada  zorganizowała wyzwanie "Przez różowe okulary", do którego idealnie pasuje moja szafeczka, dlatego niniejszym zgłaszam ją do zabawy!





8 komentarzy:

  1. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji na zBLOGowanych: DIY dodatki do salonu :)
    http://zblogowani.pl/akcja/diy-dodatki-do-salonu

    OdpowiedzUsuń
  2. róż to nie mój kolor. ale skrzyneczka wyszła fajnie ;)
    zapraszam do mnie aktualnie również zrobiłam podobną

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki śliczny, poza tym widzę że ostatnio króluje farba tablicowa na blogach, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna szafeczka. Marzy mi się taka, ale w myśl zasady, że szewc bez butów chodzi, pewnie się prędko jej nie dorobię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna, ja tam do różowego nic nie mam i lubię rzeczy w tym kolorze. Taka propozycja - to bardzo dobry pomysł a sama szafeczka prezentuje się piękne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowa tablicowa - naprawde fajna:) Podobają mi się Twoje przecierki, czy biała farba to kredowa czy akryl?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam farb akrylowych, kredowych jeszcze nie miałam okazji testować ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...