piątek, 6 marca 2015

Smacznego!


Tytuł może sugerować, że będzie to post kulinarny, niestety nie mam dla Was żadnego przepisu (ale kto wie, może kiedyś...,) są tylko dwie podkładki pod talerzyki dla dzieci. Pierwsza dla dziewczynki, z jednej strony wróżka, a z drugiej... farba tablicowa! W moim przypadku różowa, ale następnym razem kupię inny kolor ;). Druga dla chłopca, marynarski klimat, badziki i statek. Obie podkładki bardzo proste, obawiam się tylko, czy dziewczynka nie będzie zbyt zajęta rysowaniem kredą i zapomni o jedzeniu...








Obiecuję w najbliższym czasie nie męczyć Was różową farbą tablicową ;)


8 komentarzy:

  1. Śliczności, dzieciaki pewno uradowane takimi podkładkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podkładki:) Fajny pomysł z farbą tablicową:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, ze względu na własne fascynacje - bardziej podoba mi się ta marynistyczna opcja. Ale wiadomo, różową podkładkę to chyba każda mała dziewczynka by przygarnęła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podkładki. Już sobie wyobrażam z jaką radością dzieci zasiadają do posiłków. Nie wiedziałam, że farby tablicowe są w kolorach. Różowa mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonałe i pomysłowe podkładki :) Nigdy się z takimi nie spotkałam :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...