niedziela, 15 marca 2015

Wiosenne zajączki


U mnie za oknem pada, niebo szare, wiatr gna deszczowe chmury...a ja zastanawiam się gdzie jest wiosenne słońce? Dobrze że moje zajączki w wesołych kolorach :), jest duży, zielony, stojący zając i kilka małych zajączków- żółtych i zielonych. Każdy ozdobiony koronką, może dzięki takim wiosenno-wielkanocnym ozdobom wiosna szybko do nas zajrzy! Przy takim świetle to nawet zdjęcia wychodzą smutne ;)






Korzystając z okazji, że na DECU Style nadal trwa koronkowe Wyzwanie zgłaszam na nie moje króliczki.


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)




12 komentarzy:

  1. Trochę jasnej zieleni, żółci oraz lekkiego pomarańczu i od razu mamy wiosnę przynajmniej na blogach.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne króliczki! Coś mi się zdaje, że czas Wielkanocy to nie jest temat do postarzania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te zajączki i te ich cudne kolorki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w wyzwaniu! Bardzo mi się podobają te zajączki, wiosenny i świąteczny klimat wprowadziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, słodkie te zajączki)
    Pozdrawiam0

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszające te zajączki..:)) U mnie też czekają razem z kurką i jajami na wenę twórczą, a święta tuż tuż....:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Napiszę tylko: superaśnie! Tak prosto, a tak ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodkie! Bardzo mi się spodobały! Bardzo! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze,może i ja pomyśle o jakichś ozdobach świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zajączki z pewnoscią mimo kiepskiej pogody, bardzo rozweselają Twoje wnętrza :) uwielbiam te kolorki na wiosnę, pozdrawiam ciepło, Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...