wtorek, 14 kwietnia 2015

Czasem coś się nie udaje


Dzisiaj mały przerywnik od decoupage, tym razem coś co zrobiłam już dawno temu. Na początku tego roku bawiłam się gipsem, z którego powstały między innymi maski, jedną z nich już Wam pokazywałam, a o drugiej tylko wspomniałam. Ta druga maska nie wyszła, zostawiłam gips na dłuższą chwilę i uzyskał konsystencję miękkiego masła, upchałam go do formy ale odlew się nie udał, wyjęłam go w 2 częściach, na szczęście jedna z nich była dosyć duża i, pomimo kilku ubytków i dziurek, postanowiłam, że coś z nią zrobię. Przyszykowałam sobie farby (srebrną, czarną i metaliczną niebieską), papier ścierny i zabrałam się do pracy. Zdecydowałam, że tym razem nie "wydłubię" oczek i oto co z tego wyszło.





Czasem coś co nam nie wyszło okazuje się całkiem udaną pracą.
Też macie takie doświadczenia?





13 komentarzy:

  1. A ja uważam ,że jest szalenie ciekawa...własnie przez ubytek i te kolory))))
    Taka trochę mroczna...ale jest super)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzednim komentarzem. Bardzo ciekawie wyszła. Taka 'przemycona przez odprawę celną z podróży do ciepłych krajów maska'.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna z nutką tajemniczości :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tajemnicza maska. Napewno miłe zaskoczenie w tworzeniu, że jednak udało się :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam,podobnie jak inni, że jest bardzo udana,powiedzmy,że jest nadgryziona zębem czasu ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybyś nie napisała, że coś z nią nie wyszło, to bym nic nie podejrzewała ;) Wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki tym ubytkom wygląda jeszcze bardziej klimatycznie, pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, prawdziwa artystka z Ciebie! naprawdę! Maska dla mnie rewelacja! Chciałabym tak umieć! Pozdrawiam i zapraszam na chwilę do mnie, właśnie coś rozdaję, Dora

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda świetnie zupełnie jakby tak miało być

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego nie udaje ? jest super, właśnie te ubytki dają jej niesamowity klimat, do tego wybrane kolory to wzmacniają, dla mnie jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna praca!
    Łał!
    ps. Moc podziękowańza udział w mym Candy!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca jest zachwycająca. Co tam ubytki, jest świetna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...