niedziela, 19 kwietnia 2015

Kolczyki



Dzisiaj drewniane kolczyki w folkowych klimatach. Kolczyków nie noszę, nie mam przekłutych uszu, ale to nie znaczy, że nie lubię ich oglądać a tym bardziej robić, te były bardzo łatwe w wykonaniu: serwetka, klej i lakier. Dużo lakieru. Miał mieć wysoki połysk ale niestety nie ma... Z lakierem zawsze mam problem, szukam dobrego, który by mi przypasował, próbuję, testuję i powiem szczerze, że jeszcze nie znalazłam tego jedynego. Podobno te na bazie rozpuszczalników są lepsze, ale ich zapach mnie nie przekonuje ;)
Ale wróćmy do kolczyków, oto i one:





Kwadratowe kolczyki (te z powyższego zdjęcia) zgłaszam do wyzwania Polski Folklor w Szufladzie.






21 komentarzy:

  1. Uwielbiam folkowe klimaty)))
    Sliczne)

    OdpowiedzUsuń
  2. Folkowe :))) Śliczne są!!! Poeodzenia w wyzwaniu :)
    Z lakierem to może najlepiej podpytać się w sklepie dla artystów? Powinny być próbki.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś dawno dawno temu kupiłam takie na Woodstocku i zastanawiałam się jak one są zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają jak malowane :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe te kolczyki :-). Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-). Zgodnie z regulaminem można zgłosić jedną pracę, proszę o decyzję. Informację wystarczy umieścić w treści posta. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie noszę kolczyków, a kolczyki (nawet z tym samym motywem folkowym) ozdabiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystkie:-), świetnie że zgłosiłaś swoją pracę do naszego Wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności! Trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe są twoje kolczyki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze miałam słabość do folkowych akcentów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolczyki i życzę wygranej w wyzwaniu
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne,folkowe klimaty :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne kolczyki :) Uwielbiam kolczyki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Folkowe wzory bardzo pienie prezentują się na kolczykach

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...