czwartek, 9 kwietnia 2015

Marzenia z dzieciństwa


I co ja poradzę na to, że tak bardzo lubię robić rzeczy w marynistycznym stylu? Może ma to związek z dzieciństwem i moim marzeniem "kim zostanę jak będę duża" ;). Kiedy koleżanki z przedszkola chciały być nauczycielkami, lekarzami, mamusiami czy pracować na poczcie (fascynacja pieczątkami) ja chciałam być... marynarzem! Niestety, a może i stety ;), moje życie potoczyło się inaczej, nie zostałam marynarzem, nawet nie lubię spędzać wakacji nad morzem, ale uwielbiam tworzyć "morskie" dekoracje. I takie mam dla Was dzisiaj! A może takie dekoracje, pełne uroku, kojarzą się z odpoczynkiem, wakacjami i relaksem i dlatego tak je lubimy...





A jak Wasze marzenia z dzieciństwa? Spełniły się?

Przy okazji dołączam się do zabawy Linkowe Party na blogu Diana Art :)



27 komentarzy:

  1. Super ja myśle o takich marynarskich cudeńkach do pokoju malucha

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Ja tam uwielbiam takie marynistyczne klimaty i nigdy nie mam dość, chociaż z pewnością masz rację, po części pewnie dlatego że przywołują zawsze miłe wspomnienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja też uwielbiam ten styl

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja lubię ten styl, nawet chodzi za mną ostatnio kotwica..., ale niestety szydełkowa ;-)
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię marynarski styl. Pozdrawiam, fajna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo morskie klimaty. ja rownież czekam na swoją kotwice i zabieram się do pracy

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam styl marynarski, ślicznie wyszły te elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesliczne dekoracje i nadają się nie tylko do pokoju dziecięcego

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne i niepowtarzalne dekoracje :) Chyba tak właśnie jest, że takie rzeczy przypominają mam o chwilach wakacyjnego odpoczynku :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie "poradzaj" na to - świetnie Ci to wychodzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dekoracje :) Zdecydowanie kojarzą się z wakacjami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie urocze drobiazgi :) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne,klimatyczne dekoracje..a marzenia...czasami się spełniają,ale częściej tylko nimi pozostają :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne dekoracje, aż zapachniało wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne dekoracje , i muszę pochwalić zdjęcia bo też są cudne!!! a co do marzeń to ja z tych raczej nie mających takowych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne dekoracje!
    Moc podziękowań za udział w mym Candy.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne. Sama ten styl uwielbiam - bluzki z granatowo-białe paski, torby z kotwicami. Na lato idealne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odlotowe....Pozdrawiam z Party Diany:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie, nie wiem który drobiazg bardziej mi się podoba, bo oba są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam marynistyczne dekoracje :) Częściej na Mazurach jestem niż nad morzem, ale ten sam klimat wody :)
    Wspaniałe twoje dekoracje. Ach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne, dają taką świeżość te błękity i biel, bardzo ładne. A ja jak co druga dziewczynka, chciałam być nauczycielką! Dość pokrętnie ale na 15 lat mi się ziściło i... się przejadło. Teraz odpoczywam i sobie maluję :), to jest lepsze! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie marynarskie klimaty...super

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kotwice!!! jestem pod wrażeniem :) w ogóle bardzo fajne rzeczy tworzysz!!
    Pozdrawiam Dżasta :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...