środa, 22 kwietnia 2015

Piórnik



Zafascynowana moim niedawnym zakupem, czyli wiosenną serwetką, postanowiłam ją jeszcze do czegoś wykorzystać. Poprzednio zrobiłam świeczniki z tym motywem, możecie je zobaczyć tutaj, tym razem mój wybór padł na piórnik, zwykły, drewniany, bez przegródek na długopisy. Dół pomalowałam na żółto, potem na niebiesko i przetarłam, górę okleiłam serwetką. Środek pomalowałam na biało ale żeby nie było smutno i nijako na dno nakleiłam serwetkę. Pozostało mi jeszcze nakleić motylki, które ozdobiłam pastą żelową (jeden siedzi na piórniku a drugi w środku) i mały dekor, który pomalowałam na żółto. Na koniec kilka warstw lakieru i gotowe! Tylko zdjęcia kiepskiej jakości bo robiłam je w weekend, kiedy to na niebie rządziły chmury  i światło było fatalne.







 Piórnik zgłaszam do wyzwania w DECU Style 



Przy okazji witam nowych obserwatorów i dziękuję za komentarze, które zostawiacie!



17 komentarzy:

  1. Śliczny :)
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:) Śliczny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosenny i piękny:) swój na szydełka i drugi długi na druty robię już od 2-3 miesięcy i dokończyć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak jest, że zrobić coś dla siebie trudniej niż dla innych. Szewc bez butów chodzi :)

      Usuń
  4. śliczny piórniczek motylkowo wiesenny
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Ale piękny! Cudnie wyszedł :)
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórnik przeuroczy))))
    Motylkowy)
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny motyw z serwetki, pięknie wykończony :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super piórnik jak i motyw serwetki :) Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piórnik zawsze kojarzy mi się ze szkołą :) Twoja wersja jest nieskazitelnie cudna :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja :) piękny i bardzo subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny :) Piórnik jest świetny, uwielbiam oglądać decoupage, a ten wzór jest śliczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ten piórnik! Ja co prawda stawiałabym na bardziej pastelowe kolory tudzież biel i czerń, ale i tak jestem pod wrażeniem : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczny romantyczny śliczniutki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...