sobota, 25 kwietnia 2015

Serca, serduszka, serducha


Dzisiaj same nowości, po pierwsze serducha malowałam farbami kredowymi (mam ponoć te gorsze) i okazało się, że praca z nimi to czysta przyjemność! To jak będzie wyglądać malowanie tymi lepszymi? Już nie mogę się doczekać! Po drugie udało mi się znaleźć sposób na transfer, który bardzo mi odpowiada, bez użycia rozpuszczalników, medium transferowych itp. Jaki to sposób? A ten z użyciem olejku lawendowego! Naprawdę działa, i ten zapach jaki unosi się w powietrzu! Oczywiście nie od razu wszystko wyszło, pierwszy transfer troszkę się rozmazał (za dużo olejku) ale drugi wyszedł już przyzwoicie.

Rozmazane aniołki. W ratowaniu serca pomogła pasta postarzająca i papier ścierny.


Druga strona to serwetka z motywem różanym.

Na kolejne serce nakleiłam środkową warstwę serwetki i na tych bladych różach zrobiłam transfer, który wyszedł dużo lepiej. Brzegi postarzyłam pastą.


 Z tyłu, czy jak kto woli z przodu, papier ryżowy w odcieniach sepii, kto wie może to ta panna napisała ten krótki list...

Transfer przy użyciu olejku lawendowego tak przypadł mi do gustu, że już zabrałam się za ozdabianie płóciennych toreb, ale o tym następnym razem...

Udanego weekendu!


23 komentarze:

  1. Przepiękne serducha, uwielbiam takie ozdoby, stwarzają w domu niepowtarzalna atmosferę ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie ozdoby, a Twoje serduszka są niesamowicie piękne i niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne serducha :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne szczególnie to z napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie serducha)
    Przepiękne;-]

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, jakie cuda! Czekam z niecierpliwością na torby:) Wspaniałe prace.
    Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Różane, delikatne, trochę rozmazane i takie subtelne. Przecież w tej technice o to chodzi.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serca. Bardzo podoba mi się ten transfer na różach.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite i ślicznie wygądają te serduszka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, klimatyczne ozdoby. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!! Właśnie niedawno też przeczytałam o tej metodzie na olejek i zamierzam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. PRZEPIĘKNE!!! Ja też mam chęć wypróbować olejek ale nigdzie nie mogę dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te serducha i tak różnorodne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne serduszka, szczególnie to z panną piszącą list. Udało Ci się świetnie wkomponować zdjęcie w kształt serca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i tyle nowości naraz Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne! Muszę sie wziąć w garść bo wszystko zapomnę! A nie, tego się nie zapomina :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i romantyczne serca w stylu vintage:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne serduszka, muszę spróbować tego transferu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne - bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...