czwartek, 14 maja 2015

Happy Birthday Mr. President...


Nie, nie, to wcale nie będzie post dotyczący zbliżających się wyborów ;), tytuł posta nawiązuje do piosenki którą śpiewała Marilyn Monroe dla J. F. Kennedy'ego, a właśnie ta aktorka pojawiła się na mojej dzisiejszej pracy. Kiedy zobaczyłam papier ryżowy z podobizną Marilyn nie mogłam się oprzeć, i chociaż nie miałam pojęcia co z nim dalej zrobię,  od razu go kupiłam. Na szczęście nie musiał długo czekać na swoją kolej, w domu miałam dużą drewnianą tacę, którą pomalowałam na czarno, zaznaczyłam biały prostokąt, na który nakleiłam papier i zrobiłam białą, przetartą "ramkę". Potem już tylko lakierowałam, lakierowałam, lakierowałam... I tak powstała taca, która może być świetną ozdobą kuchni.






Dziękuję za odwiedziny i bardzo miłe komentarze, które zostawiacie!

14 komentarzy:

  1. Cudna. Masz rację idealna ozdoba i kuchni i salonu. Piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Marylin postawiłabym na toaletce obok flakoniku perfum i sznurka pereł :) Pięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie ją zrobiłaś, śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, świetna!!! Bardzo podoba mi się to, że w środku czarna, a na zewnątrz biała :))) M\No i Marilyn, korzystałam akurat z tego wzoru na papierze ryżowym, dobrze się z nim pracuje, mi przypadł do gustu..

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna taca, całkiem klimatyczna :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjny pomysł tylko szkoda na tym coś postawić

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Marylin, wiec dla mnie taka taca to marzenie! Jeszcze te kolory, hmmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Marylin, wiec dla mnie taka taca to marzenie! Jeszcze te kolory, hmmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, chociaż całkowicie nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...