środa, 27 maja 2015

Masło maślane


Noże do masła. Jakiś czas temu kupiłam na próbę 5 sztuk, wydatek był niewielki, taki nożyk kosztuje ok. 1,50 zł. Długo leżały sobie w szufladzie i czekały na swoją kolej, aż w końcu nadszedł ten dzień, kiedy ujrzały światło dzienne i zaczęła się ich wielka przemiana. I tak pierwsze trzy zyskały serwetkowe kropki, czwarty niebieskie kwiaty, a piąty wiosenne motyle. Rączki zabezpieczone lakierem akrylowym, ostrza zostawiłam surowe, ale chyba powinnam zabezpieczyć je olejem... Zabawa z nożami została zakończona, czy ją kiedyś powtórzę? Nie jestem przekonana, jak dla mnie nożyki maja zdecydowanie za małą powierzchnię do zdobienia ;).





Przepraszam za jakość zdjęć, ale brakuje u mnie od jakiegoś czasu dobrego światła, a jak już słońce się pojawi to zazwyczaj jestem w pracy...



12 komentarzy:

  1. bardzo fajne noże! :) podobają mi się no i praktyczne!:)
    Na pewno sie przydadzą.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe jest piękne, wyszły ślicznie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne i w ogóle świetny pomysł, aby ozdobić drewniane noże. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto by tam się zastanawiał światłem, kiedy w roli głównej występują takie obiekty? ;-)))!
    Dobry pomysł na warsztaty z dziećmi! Pozwolisz, że niechybnie zawłaszczę? ;-)))
    Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią zobaczę co inni potrafią zrobić z takimi nożykami!

      Usuń
  5. Fajny pomysł tez mam taki nożyk i leży i czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajniusie noże :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się takie ozdobione nożyki podobają, super pomysł :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie małe a jak cieszą oko,genialny pomysł)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają te nożyki, bardzo mi się podobają, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super noże, czadowo wyglądaja te w grochy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...