wtorek, 19 maja 2015

Podane na tacy


Dzisiaj kolejna taca, tym razem troszkę postarzona, z niebieskimi przetarciami, właściwie to nie są przetarcia tylko lekkie pociągnięcia pędzlem. Na tacy papier ryżowy z motywem starych sztućców, potraktowany patyną i pochlapany farbą (brązową i białą). 





  
Aktualnie jestem w trakcie robienia kilku nowych prac, ale chyba przez wiosnę, zieleń kwiaty itp. nie mogę się skupić i ich skończyć, i leżą na stole, który udaje moją pracownie czekając na lepsze dni...
Mam nadzieję, że nie zabraknie mi weny i będę miała co prezentować na blogu :)

Pozdrawiam


25 komentarzy:

  1. Śliczna taca:) Lubię prace w takim stylu. Życzę weny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna!! sama mam taką podobną ze sztućcami,którą już jakiś czas temu zrobiłam i taki motyw pasuje idelanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna taca. Powodzenia w realizacji nowych pomysłów. Pogoda rzeczywiście utrudnia pracę, ale można też nazbierać energii:)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Superzasta taca, szalenie mi się podoba;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna taca w stylu vintage:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny motyw i wykonanie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna przecierki, postarzanie chlapanie..to najlepsze, co się może w decu znaleźć. Delikatna i stylowa. Z duszą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Bardzo mi się podobają te Twoje tace :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło bardzo stylowo, świetna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna taca ogromnie mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo elegancko i w klimacie. Przedmiot, w którego tchnęłaś duszę :) Wiosna rozprasza, ale mam nadzieję, że wena Cię nie opuści i dalej będziesz przedstawiać swoje cudeńka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie kolory, to połączenie - no MIODZIO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta taca! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna taca, a wena niech szybciutko wraca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, taka niedosłowna, delikatna, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pięknie podane... chciałabym taka sobie zrobić, ale brak czasu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna taca:) Wena wróci, zawsze wraca do osób kreatywnych:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna taca i idealny motyw papieru ryżowego :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna taca, wspaniale wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdobienia, taca wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna i klimatyczna taca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna taca, a te pociągnięcia pędzlem jak przecierki to już zupełnie super!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...