piątek, 1 maja 2015

Torby pachnące lawendą


Naprawdę te torby pachną lawendą! A to za sprawą olejku którym robiony był transfer. Szkoda tylko, że zapach po kilku dniach wywietrzeje, ale póki co pachną pięknie! Historia toreb jest bardzo prosta: zachęcona moimi próbami z transferem przy użycia olejku lawendowego na drewnianych serduszkach postanowiłam wypróbować tę metodę na materiale, a że mam w domu mały zapas płóciennych toreb długo się nie zastanawiam tylko przystąpiłam do działań. I tak oto powstały dwie torby z nadrukami. Niestety w przypadku kolorowego transferu za lekko (i pewnie za krótko) tarłam papier i wyszedł blady, ale jak na pierwszy raz i tak jestem zadowolona.





Na blogu PaperConcept trwa wyzwanie "Praca w stylu eko" , ponieważ papiery do transferów kupiłam w sklepie PaperConcept zgłaszam moje  ekologiczne torby do zabawy!



Udanej majówki!


13 komentarzy:

  1. Super! Super! Super! Zakochałam się w transferze z olejkiem lawendowym i w pracach, które dzięki tej metodzie powstają. Mam już swój olejek i zbieram pomysły :)
    Torby wyszły bardzo fajnie. Lawendowo-lawendowe ;)
    Powodzenia w wyzwaniu!
    Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. piękne te torby, a że trochę blade jak piszesz... ja myślałąm że efekt zamierzone, taki lekko postarzony itp. Super torby, może i ja się skuszę? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszły super, pozdrawiam majowo...ale jakoś tak zimno- tylko 9,7C...na moim termometrze i pada((())))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, nie słyszałam o transferze olejkiem ale na pewno wypróbuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Muszę skusić się na transfer na olejek bo tyle już o nim słyszałam! No i ten zapach :) Zdecydowanie bardziej kojący niż nitro czy aceton ;)

    Powodzenia w wyzwaniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne torby :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne takie torby, tylko ja często brudzę i piorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Transfery wyszły super.
    Moim zdaniem przez to, że nie są bardzo wyraziste to plus.
    Torby wyglądają jak sprzed lat, rewelacja!!
    Tez tak chcę umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :) No i to że jeszcze pachną- rewelacyjny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie ozdobione torby! aż nie do wiary że własnoręcznie zrobione! gratuluję talentu. podoba mi się ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne torby ,podziwiam bo ja jakoś nie mogę się zebrać w sobie żeby transferu spróbować , ale jak jeszcze trochę się naoglądam takich cudności to pewnie i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praktyczne, piękne i ekologiczne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...