czwartek, 7 maja 2015

Urodzinowy obraz


Właściwie to miałam nie pokazywać tej pracy na moim blogu, ale kiedy była już gotowa na blogu sklepu-ewa pokazało się wyzwanie #37- Kids Rules!. Pomyślałam sobie, że może warto spróbować, czemu nie? Co prawda nie tworzę takich prac na co dzień, nie robię kartek, zaproszeń itp., jest to moja pierwsze praca w takim stylu ale skoro wpisuje się w temat i zasady zabawy to biorę w niej udział! 
Praca powstała z okazji urodzin mojego bratanka (a także chrześniaka), który właśnie dzisiaj kończy rok. Chciałam zrobić dla niego coś co zostanie z nim na dłużej, a że pudełko na pamiątki już ma, musiałam wymyślić coś innego. Pierwszym pomysłem był obraz, który miałam dla niego własnoręcznie namalować, ale z braku czasu i weny nie udało się tego zrealizować... Jeszcze wszystko przede mną! Może na drugie urodziny dam radę ;). Drugi pomysł zakwitł w mojej głowie podczas przeglądania zdjęć tego małego szkraba, postanowiłam wydrukować kilka z nich i umieścić na blejtramie, troszkę ozdobić i podarować na urodziny zamiast kartki. I ten pomysł, jak widać na zdjęciach, został zrealizowany w stu procentach. 









Nie wiem czy moja praca została zrobiona zgodnie z  jakimiś zasadami (jeśli takowe istnieją), ale wiem, że nie jest to ostatnia praca w tym stylu, muszę przyznać, że spodobało mi się takie wyklejanie, układanie, wydzieranie itp.



8 komentarzy:

  1. Śliczny praca bardzo mi się podoba, bratanek uroczy
    mam ochotę skraść Ci pomysł - chyba się nie pogniewasz :)
    Pozdrawiam
    a dla chrześniaka 100lat

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawdę pierwsza praca? Ja jestem pod ogromnym wrażeniem!!! Super. Moje pierwsze prace mogą się schować ;) U mnie dzisiaj moja kartka i nowe wyzwanie w Art-Piaskownicy. Z takim talentem zapraszam do udziału :)
    Pozdrawiam słonecznie i najlepszego dla Malucha! Zdrówka i uśmiechu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! Tak, to naprawdę pierwsza praca. Twoją kartkę widziałam i bardzo mi się podoba!

      Usuń
  3. Taki obraz na taką uroczystość to doskonały pomysł a wykonie zupełnie nie podpowiada nam, że to takie Twoje pierwsze dzieło :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa, oryginalna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam ...Padoriaa... DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne :) będzie fajna pamiątka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wesoła i bardzo oryginalna praca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...