niedziela, 31 maja 2015

Wspomnienia


Wielkimi krokami zbliżają się wakacje! Szkoda, że czasy dwumiesięcznej laby już dawno za mną... dzisiaj jestem szczęśliwa jak uda mi się wyjechać na dwa tygodnie. Na pozostałe 50 tygodni roku pozostają mi wspomnienia, zdjęcia i pamiątki z wyjazdów. I właśnie na wakacyjne zdjęcia powstała deska kuchenna, pełni ona rolę ramki, a żeby pamiętać o urlopie zrobiłam ją w marynarskim klimacie. O mojej słabości do morskich dekoracji pisałam już nie raz, ale mam nadzieję, że nie znudziliście się jeszcze tym tematem i zerkniecie na moją deskę ;).
Deseczkę pomalowałam farbami kredowymi i polakierowałam lakierem akrylowym, kotwice, kwiatki i spinacze są drewniane a napis tekturowy. 






27 komentarzy:

  1. Podoba mi sie bardzo, świetny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna rameczka na wspomnienia - to teraz tylko nad morze albo w jakiś rejs:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę oryginalna, jeśli wystosuję arię pochwalną, ale wystosuję, bo rzecz nad wyraz piękna. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysł;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Deseczka cudowna , bardzo oryginalny pomysł, a napis wyglada jak drewniany, pozdrawiam serdecznie http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam pomysł bardzo dobry i stylowy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszła ta deseczka, marynarskie klimaty to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, prezentuje się bardzo ładnie, brakuje jescze tylko zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. taka prosta, że aż piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. deseczka wyszła rewelacyjnie, wygląda jak pamiątka znad morza!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny sposób na wykorzystanie deski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie ozdobiona deska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł, też myślałam że napis jest drewniany:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna kolorystyka, bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka deseczka jest świetnym wspomnieniem wakacyjnych dni beztroski. Piękna kolorystyka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach! Cudna :) Przypomina mi latarnie morska :)
    Uwielbiam taki styl, wiec mnie napewno nie zanudzisz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach! Cudna :) Przypomina mi latarnie morska :)
    Uwielbiam taki styl, wiec mnie napewno nie zanudzisz.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała ramka, super pomysłowa, gdybym miała domek nad morzem ... chociaż może do marynistycznego stylu domek akurat najmniej potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająca deseczka ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł. Styl marynarski idealnie pasuje do urlopu :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł, z morskim klimatem :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...