poniedziałek, 8 czerwca 2015

Mam pudełko!



Jakiś czas temu kupiłam komplet okrągłych pudełek z łuby, w trakcie pracy największe z nich lekko się wyszczerbiło, co było robić? Na wymianę za późno, na płacz za wcześnie... Pomyślałam, ze skończę go ozdabiać i może coś wymyślę. No i wymyśliłam - zostanie ze mną na zawsze! Pomimo, że różnych pudełek zrobiłam już sporo to z żadnego nie korzystam, z tym będzie inaczej. Co będę w nim trzymać? Jeszcze nie jestem na 100% pewna, ale może zamieszkają w nim moje nici i igły.
Wieczko pudełka ozdobione jest serwetką z motywem różanym, dół pomalowany farbą kredową i ozdobiony masą szpachlową. Wyszło prosto ale mam nadzieję, że będę z niego zadowolona.





12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne pudełko - takie romantyczne, super efekt masy szpachlowej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiłaś pudełeczko:) Zdobienia z masy szpachlowej wyglądają ciekawie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i co by w nim nie zamieszkało z pewnością będzie miało śliczny schowek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełeczko - lubię tą serwetkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczne pudełko. Lubię produkty z łuby, mimo ich delikatności.

    OdpowiedzUsuń
  6. baaardzooo ładne! :)
    podoba mi sie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne po prostu :))) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko wyszło rewelacyjnie!

    całuję, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyszło pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatne i stylowe pudełko :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełeczko,pomieści różne rzeczy!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...