środa, 17 czerwca 2015

Pomysł na taboret

Ostatnio krucho u mnie z czasem, doba jakby krótsza niż jeszcze kilka lat temu a uciekające godziny ciężko złapać. A i pogoda przeszkadza w nadrabianiu zaległości z pracami, które zalegają na moim stole-pracowni. Wakacje coraz bliżej i częściej myślami jestem już w lesie nad jeziorem niż w domu czy w pracy, nawet tej przyjemnej pracy jaką jest rękodzieło :). 
Jedną z takich zaległych prac jest taboret, który właściwie już jest prawie gotowy, jeszcze tylko kilka chlapnięć farbą, kilka warstw lakieru i będę mogła go pokazać. Ale po głowie kołacze mi się jedno pytanie: ile czasu zajmie mi to wykańczanie? Biorąc pod uwagę niesprzyjające pracy warunki pogodowe może to trochę potrwać...
Tymczasem, zanim mój taboret będzie gotowy pokazać się światu, postanowiłam popatrzeć co z takim wdzięcznym meblem potrafili zrobić inni. Oto kilka pomysłów, które znalazłam przeszukując internet.






Ile głów tyle pomysłów na taki banalny mebel jakim jest taboret.




8 komentarzy:

  1. U mnie też taboret czeka na swoją kolejkę:)) Dzięki za piękne inspiracje - już chyba wiem, jak ozdobię tego mojego klamota:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje :) Zachwyca mnie, jak z tak pozornie prostego i skromnego mebelka można zrobić cudo prawdziwe :)

    Zapraszam przy okazji na nowe wyzwania do art-piaskownicy. M.in. Craft mapka z nagrodą do wygrania!

    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysł z tymi taboretami;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia! i cierpliwości
    ja niedawno podjęłam się szafki, może jest nie wielka.. alee pracy jest sporo... no i brak czasu...:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam tą Twoją szafeczkę, i czekam z niecierpliwością co z nią zrobisz :)

      Usuń
  5. Fajne pomysły :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysły na taboret :)
    Moja doba też się ostatnio skurczyła, może to już epidemia... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie 4 krzesełka stoją od roku ..i nie mam pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...