piątek, 26 czerwca 2015

Urodziny

Trudno uwierzyć, że dzisiaj mija rok odkąd postanowiłam pokazać światu moje prace i zacząć pisać bloga, pisać to zdecydowanie za duże słowo- raczej skupiam się na pokazywaniu moich prac. Dokładnie rok temu, w czwartek, dzień po moich urodzinach, umieściłam pierwszy post, którego dzisiaj już nikt nie pamięta ;).  Wiem, że 12 miesięcy to nie jest długo, ale czas tak szybko mija, że ze zdziwieniem patrzę w kalendarz i myślę "To już rok?"...  A jeszcze trudniej uwierzyć mi w to, że dałam radę, nie zwątpiłam i nadal znajduję czas, żeby tworzyć, zaglądać do innych, podziwiać prace i czerpać inspiracje.
Muszę przyznać, że prowadzenie bloga bardzo rozwija i uczy systematyczności. Mam nadzieję, że kolejny rok będzie równie owocny i  będę mogła pochwalić się nowymi pracami!
A to mały przegląd tego co pokazywałam Wam przez te 12 miesiecy.

Były pudełka, pudełeczka i szkatułki:

Były chusteczniki:

Były podkładki pod kubeczki i tace:

Były ozdoby w marynarskim stylu:

Były też inne prace:

Więcej prac możecie pooglądać na moim blogu ;)

Pozdrawiam serdecznie!



14 komentarzy:

  1. Świetny przegląd twórczości! Gratulacje z okazji roku i następnych udanych lat blogowania życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Czyli mamy urodziny w tym samym dniu :) Najlepszego w takim razie na wczorajsze święto. Sto lat!
    Życzę też udanego i owocnego kolejnego blogowego roku :)

    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie! Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych urodzin!

      Usuń
  3. Sto lat Blogowania :D piękne prace tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy! I życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i wielu ciekawych prac:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za pół roku też będę obchodzić Takie Święto. Gratuluję Roczku i wspaniałych prac, które mogłam podziwiać na Twoim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Pozdrawiam i zapraszam na kregulaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę kolejnych twórczych latek w blogowym świecie :) Mnóstwa pomysłów do realizacji , pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego na kolejne blogowe miesiące;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na nowy rok życzę samych twórczych pomysłów:) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i tak trzymać dalej !!! Przyjemności z tworzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, piękne prace, życzę radości, spełnienia w tej pasji, nieustannego odkrywania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...