piątek, 12 czerwca 2015

Zapomniany chustecznik


Zrobiłam kiedyś pudełko dla małego chłopca (tutaj można je obejrzeć), tego samego dnia powstał też bardzo podobny chustecznik. Szkatułka trafiła do właściciela ale chustecznik zaplątał się w szafie gdzie zapomniany spędził kilka miesięcy aby w końcu dzisiaj wyjść na światło dzienne. Oto i on:
 



Przetarcia chustecznika nie wyszły tak jak powinny, raz są grube (używałam świecy) a w innym miejscu takie drobniutkie (zapominałam użyć świecy i, moim zdaniem, wyszło dużo lepiej) ale w końcu nikt nie jest doskonały!

Życzę Wam miłego weekendu
.

8 komentarzy:

  1. Ładny chustecznik z ciekawym motywem. Podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo eleganckie!
    zapraszam do siebie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory super, ten niebieski z brązem wygląda świetnie:) Całość też fajnie wyszła, a z przetarciami już tak jest, raz wychodzą lepiej raz gorzej, ale w końcu rękodzieło nie jest doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pudełeczko! Mi się podoba z takimi nierównymi przetarciami, w tym cały jego urok :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylowy :) Śliczny :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach! I taki chustecznik ukryty siedział? Piękny jest :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczny chustecznik :) A przecierane pasy mega. Skojarzyły mi się z chłopięcą piżamką ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...