wtorek, 7 lipca 2015

Stare serwetniki

Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka starych prac, tym razem stare nie znaczy wcale postarzane. Przeglądając zdjęcia na laptopie znalazłam kilka moich serwetników, które dawno już poszły w świat ale, nie wiem dlaczego, nie zostały umieszczone na blogu. Być może uznałam, że nie są warte pokazywania lub po prostu o nich zapomniałam. Korzystając z okazji, że nie mam nic nowszego do zaprezentowania, nie mogę się zebrać do lakierowania ;), przedstawiam Wam kilka serwetników. 










I jeszcze kilka ;) 






Serwetniki były robione w różnym czasie, niektóre zostały sfotografowane tuż przed wyruszeniem w świat, inne tuż po ich wykończeniu. Mam jeszcze zdjęcia kilku moich starych prac ale o tym opowiem innym razem, jeśli nie uda mi się zabrać do lakierowania ;)...

pozdrawiam 

15 komentarzy:

  1. No mnie się najbardziej podoba ten ze słojami drewna, taki trochę ciemny ale wzór świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie serwetniki są śliczne:) Ten ze słojami drewna ma bardzo oryginalny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sa świetna;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne serwetniki - ten z motylkami bardzo postarzony ma taki tajemniczy klimat jakby był tu od stu lat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mają swój urok. Widać, że zostały starannie wykonane. A najmocniej spodobał mi się ten z drewnem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mowisz ze stare a ja mowie ze genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie serwetniki są świetne i chyba niemożliwym jest to aby wybrać ten najładniejszy :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z chłopcem i dziewczynką dającymi sobie buziaka - przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah jakie piękne! Moje najulubione to to z bratkami, ale wszystkie przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne. Ten z motywem drewna jest niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite. Stare ale jak wykonane. Piękny ten z różami

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne serwetniki. Nie powinnaś ich trzymać w ukryciu :)

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! jest się czym zainspirować, fajna robota!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...