wtorek, 25 sierpnia 2015

Literki


Literki kupiłam na próbę, chciałam zobaczyć jak wyglądają, czy są warte swojej ceny i co można z nimi zrobić. I tak dotarły do mnie 4 sztuki: jedno M, jedno J i dwie A. Układają się w słowo JAMA albo MAJA, mi pasuje to drugie bo tak ma na imię moja bratanica i to ona dostanie cały zestaw literek. Po długich dniach zastanawiania się jak je ozdobić mój wybór padł na motyw podróżny, podejrzewam, że to czas wakacji tak na mnie wpłynął. A że Maja bardzo lubi podróżować litery powinny jej się spodobać!








Litery są bardzo fajne, warto się z nimi pobawić a potem ozdobić pokój dziecka- radość gwarantowana!

26 komentarzy:

  1. Super wyszły te litery, spodobają sie na 100%
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne litery - na pewno spodobały się córci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tym podróżniczym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i wykonanie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy okazji - taka mała lekcja geografii :))
    Bardzo mi się podobają myślę, że Maja też będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowe te literki Ci wyszły! :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie je ozdobiłaś:) wspaniale się prezentują. Nie ma mowy by się nie spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam zestaw liter, ale ozdobiłam je zupełnie w innym stylu. Wkrótce pokaze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te litery. Ten wzór tez się świetnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te literki :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne literki , miałaś znakomity pomysł z tymi podróżnymi motywami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalny pomysł na ozdobienie literek! Bardzo mi się podoba taka wersja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł i świetnie ozdobione!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te literki, motyw podróżny super:) Bardzo mi się podoba literka A z tą jedną dłuższą nóżką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te literki, takie inne, pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądają :) Z reguły spotyka się literki malowane na jeden kolor, a takie z motywami podróżniczymi widzę pierwszy raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne, rzeczywiście motyw im pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super! Ja te literki zdecydowanie obkleiłabym w kwiecisty wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne są te literki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O widzę ciekawe ozdabianie literek. MAJA wyszła tak poważnie, interesujący pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Baaaardzo ładne te litery, super zrobione. ..

    Zapraszam do siebie http://wariacjemartyski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...