poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Zainspirowałam się


Powroty z wakacji zawsze są trudne, nawet tydzień oderwania się od codzienności stwarza problemy z ponownym zabraniem się do pracy, porannym wstawaniem itp. Ale przez tydzień urlopu udało mi się co nieco stworzyć, nawet upały zainspirowały mnie do ruszenia głową, wzięłam papier A4, flamastry i zrobiłam Mini Zin- specjalnie na wyzwanie Art-Piaskownicy. Było tak gorąco, że zamarzyła mi się już jesień i tak wziął się pomysł na małą książeczkę z wierszami trzech znanych polskich poetów, właśnie o tej porze roku. A żeby nie było łatwo to każdy poeta ma portret, który własnoręcznie szkicowałam, i to własnie po nim trzeba się domyśleć kto napisał dany wiersz. Zadanie nie jest wcale łatwe bo i podobieństwo do oryginałów znikome ;).
Mini Zin powstał w dwóch wersjach: kolorowej i czarno-białej.








Moja pracę zgłaszam na wyzwanie w Art-Piaskownicy

A ja spróbuję z zapałem i werwą wrócić do pracy!



6 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć tyle czasu, żeby usiąść i tak po prostu zrobić! Fajny pomysł na takie książeczki, Twoja bardzo ładna i przyznam szczerze że tez już czasem myślę o jesieni ale bardziej ze strachem, żeby jeszcze nie przychodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez super pomysł;)
    Jednego rozpoznaję jako Tuwima, ale drugi pan ....amba całkowita;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe. Życzę szczęścia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł mnie zachwycił :) Super:) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda, a szkice poetów są super pomysłem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny, jakie piękne szkice! Świetny pomysł na zina :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...