poniedziałek, 28 września 2015

Paleta pełna kwiatów


Mam w domu kilka drewnianych palet malarskich, ponieważ ich nie używam leżą sobie na szafie i zbierają kurz, Pewnego dnia wspięłam się na drabinkę żeby zdjąć coś z szafy i na nowo  je odkryłam. Bardzo lubię takie niespodzianki, odkrywanie zapomnianych przedmiotów - to jak szukanie skarbów ;) Przez chwilę przyglądałam się mojemu znalezisku a w głowie kołatała się myśl: "a może by tak pomalować, przykleić serwetkę i polakierować..." Wzięłam farbę, plastikową paletę malarską (tych drewnianych zawsze mi szkoda), serwetkę i lakier, i tak powstała podkładka pod kubek! Idealny prezent dla artysty malarza :)




Nie chcę was straszyć, ale na szafie było jeszcze kilka drewnianych palet i deseczek ;)
Jak tylko uda mi się je ozdobić to nie omieszkam Wam zaprezentować.


25 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł, paleta wyszła przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie! Paleta wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł;)
    Prześliczna paleta;)
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wyszło rewelacyjnie, przy okazji świetna ozdoba bedzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, jeju...znakomity pomysł!
    A te przestrogi to bardziej obietnice :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękne po prostu, wykonanie perfekcyjne. Wyszła z tego piękna dekoracja :-) Przy okazji zapraszam do siebie na candy klimaty.piszki.pl Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo taki pomysł podoba mi się!!! Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ;) Jako podkładka sprawdzi się doskonale ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superancki pomysł, czekam na następne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo tak, ja też uwielbiam odkrywać skarby, które kryją w szufladach i szafkach - niczym dziecko, które najpierw zabawkę rzuca w kąt, a po jakimś czasie wraca do niej i bawi się nią niczym pierwszy raz widzianą rzeczą :)

    paleta jest przepiękna - cudny motyw i kolor i sam pomysł, jako podkładki pod kubek - bomba

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczna, miałaś fantastyczny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ świetny pomysł! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i piękne wykonanie, baaardzo mi się podoba taka inspiracja:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. podkładka pod kubek! genialne :) nie wpadłabym na to :) ! a do tego tak pięknie ozdobiona! już sie nie moge doczekac aż weźmiesz się za kolejne i je zaprezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To mi się podoba, zwłaszcza kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna dekoracja i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł ... obawiam się, że w mojej pracowni szybko podkładka stałaby się paletą ... ale czekam z niecierpliwością na kolejne ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Paleta wygląda prześlicznie! Byłoby mi szkoda użyć takiej do malowania, ale do ozdobienia nią domu - jak najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...