poniedziałek, 14 września 2015

Ślimak, trąbka i złośliwość przedmiotów martwych


Tydzień temu, w poniedziałek, usiadłam przy moim biurku w pracy, wcisnęłam włącznik komputera i... nic się działo, laptop ani drgnął, milczał i nawet nie mrugnął do mnie z ekranu. Co było robić? Musiałam udać się do serwisu, wziąć przymusowy urlop, w końcu mamy XXI wiek, bez komputera nie mam co robić w pracy ;) i spędzić tydzień na "nicnierobienu". Ostatecznie okazało się, że w laptopie trzeba było wymienić matrycę co zajęło tydzień, w domu nie na da się nic nie robić, zawsze coś się znajdzie, a poza tym z "zespołem niespokojnych rąk" nie da się siedzieć bezczynnie. I tak powstało kilka nowych prac, które w najbliższym czasie Wam zaprezentuję.
A dzisiaj szybciutko, bo przez awarię laptopa mam zaległości w pracy ;), pokażę Wam jak bawiłam się w czasie wakacji szyszkami, czyli moja kolejna Land Artowa praca. Jedni mówią, że to ślimak, inni widzą tu trąbkę, a dzieci, których w okolicy było sporo, wymyśliły, że za rok zrobimy wielką szyszkową pracę widoczną z samolotu. Fajnie być dzieckiem i mieć niczym nieograniczoną wyobraźnię i pełno energii!
Szkoda tylko, że słońce wypaliło trawę bo na soczystej zieleni ślimak prezentowałby się lepiej...





10 komentarzy:

  1. Szyszkowy ślimak wygląda rewelacyjnie! Świetny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślimaczek szyszkowy cała gębą;)
    Fajny;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna praca, warto w sobie pielęgnować WIELKIE DZIECKO!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowy ślimak, a jaka ilość szyszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przecież widać, że to trąbka! ;P super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po wyróżnienie tutaj- http://elfeys.blogspot.com/2015/09/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. E... ja bardzo przepraszam, ale ja tutaj ewidentnie widzę czapkę krasnoludka :)) Krasnal oczywiście ukrył się pod czapką bo wstydliwy bardzo ;))
    Pozdrawiam :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja to taki rój pszczół widzę ;) Chociaż ślimak też może być :) Myślałam, że tylko ja się szyszkami bawię... Ale to wszystko dla dzieci.
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...