piątek, 4 września 2015

Zakładki


Wakacje się skończyły, zaczęła się szkoła, a ja zrobiłam kilka zakładek do książek. Mam nadzieję, że przydadzą się uczniom podczas czytania lektur lub zaznaczania w podręcznikach rozdziałów do nauczenia się na kolejną lekcję. Zakładki wykonałam z papierów do scrapbookingu, które urzekły mnie swoimi kolorami i wzorami. Wykorzystałam też kolorowe tasiemki i małe dekorki. Nie będę przedłużać tylko zaprezentuję Wam zakładki :).
A tak zakładki prezentują się w książce, czyli tam gdzie powinno być ich miejsce ;)









I to by było na dzisiaj wszystko.
 W końcu udało mi się pozbierać po wakacjach, pozamykać wszystkie sprawy i znaleźć czas na hobby ;), tym samym mam zamiar zadbać o mojego bloga i częściej zaglądać do Was.
Miłego weekendu!

19 komentarzy:

  1. Zakładki sa po prostu prześliczne;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakładki - każda śliczna i oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ;) Bardzo podobają mi się te z kotwicami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie zakladki, aż trudno wybrać tą najpiękniejszą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne zakładki z dekorkami:)) wszystko do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba dlatego że zaczęła się szkoła te zakładki robią taką furorę. Ja nie mam takiej wprawy w ich robieniu dlatego chętnie podpatuje innych ☺ ja musze zrobić z kocie motywem. Ale podobają mi się pewne szczegóły na Twoich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba dlatego że zaczęła się szkoła te zakładki robią taką furorę. Ja nie mam takiej wprawy w ich robieniu dlatego chętnie podpatuje innych ☺ ja musze zrobić z kocie motywem. Ale podobają mi się pewne szczegóły na Twoich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba dlatego że zaczęła się szkoła te zakładki robią taką furorę. Ja nie mam takiej wprawy w ich robieniu dlatego chętnie podpatuje innych ☺ ja musze zrobić z kocie motywem. Ale podobają mi się pewne szczegóły na Twoich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakładki, najbardziej podoba mi się ta z łowickim wzorem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cuda :D każda tak bardzo mi się podoba, że nie umiem się zdecydować, która najbardziej :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te zakładki ;) Takie dopracowane w każdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, pomysłowe i super praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się najbardziej podoba twoja idea ... że dostaję je dzieci :) kto nie lubi czytać polubi :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zakładeczki, książka zawsze była blisko mnie... A te wykonane z mojej drugiej pasji: papierów scrapbookingowych, wyglądają cudownie.
    I jeszcze te wstążeczki i jeszcze ta baciki w różnych kształtach. Całość jest cudowna.

    Zapraszam do siebie http://wariacjemartyski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...