poniedziałek, 5 października 2015

Jak dobrze wstać skoro świt...


Do pracy chodzę na godzinę 7.00 więc wstaję skoro świt, latem jest to nawet przyjemne ale zimą nie jest już tak miło... A jesienią? To zależy od pogody jaką nam serwuje ta pora roku, tegoroczna daje mi wielką przyjemność z porannego wstawania. Kiedy słońce budzi się razem ze mną i towarzyszy mi w drodze do pracy, mgły unoszą się nad łąkami a między trawami błyszczą się pajęczyny nie straszna mi myśl o nadchodzącej zimie. Dzisiejszy poranek należał do tych uroczych, kiedy chętnie biorę aparat w rękę, z radością chodzę po porannej rosie i spóźniam się do pracy...







14 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam takie poranki mgła, rosa, wschodzące słońce i do tego ten zapach trudny do opisania taki wyjątkowy
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia:) Też lubię słoneczne jesienne poranki...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia,no i do tego ten opis-przeniósł mnie w krainę wyobraźni;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś piękne zdjęcia :D
    myślę, że szefostwo zrozumie powód spóźnienia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia :) Nominowałam Cię do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, w najbliższym czasie zbiorę się z sobie i odpowiem na pytania ;)

      Usuń
  6. Wspaniałe ujęcia, to z pajęczyną ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe fotografie :) tez lubie taką jesień :)kiedy mieszkałam dalej zawsze rano do pracy szłam przez park :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham to jesienne światło. I to jedyna pora roku, gdy kocham pajęczyny :) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak bajkowo i klimatycznie! Przyroda jesienią powoli zasypiająca jest wspaniała.Super to uchwyciłaś. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne to Twoje fotografowanie jesienne... chętnie tu jeszcze zajrzę, jeśli pozwolisz:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...