czwartek, 1 października 2015

Miniaturowe zakupy


Pamiętacie moją przygodę z miniaturowym domkiem? Domku jeszcze nie ma, ciągle "się robi", ale powolutku przybywa rzeczy, które w przyszłości  go wypełnią. Dzisiaj to co można kupić na targu, czyli zakupy jedzeniowe. Wszystko zrobiłam sama z kiepskiej jakości modeliny, w domu miałam taką za 5 zł paczka, a że dopiero uczę się robić miniaturki to wykorzystałam to co miałam ;).
Poniżej kilka zbliżeń zakupowego "szaleństwa".

Są jabłuszka:

Jajka prosto od kury ;):

 Bułeczki:

Jest też ciasto zrobione z zakupionych jabłuszek:

Jest też kilka warzyw, nie ma ich zbliżeń ale widoczne są na pierwszym zdjęciu.
Póki co nie mam w czym trzymać moich produktów więc rolę skrzynek spełniają muszelki.



Zostawiam Was z miniaturkami i życzę miłego weekendu!

7 komentarzy:

  1. Ha! Wspaniałe to wszystko. Wcale nie widać, że modelina kiepska. Powodzenia zatem z resztą domku :)
    A na skrzynki może pudełko po zapałkach będzie dobre?
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojacie uwielbiam miniaturki! A najbardziej podobają mi się jajka, jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  3. super!!! i plus że takie mini zakupy mało kosztują :) :):) czekam na dalsze miniaturki bo uwielbiam mini :) co widać chyba po moich misiach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torcik, bułeczki, por, papryczka .... same cudowności :))) Musisz koniecznie do warzyw i owoców dorobić do nich skrzynki "drewniane" :))) Mogą być też z beżowej modeliny :))) Albo z połowy pudełek do zapałek :)))
    No dobra rozpędziłam się w urządzaniu ;))
    Pozdrawiam i czekam na więcej ;))
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za taką "dłubanine" i czekam na cały domek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...