czwartek, 29 października 2015

Polubić listopad


Skłamałabym gdybym powiedziała, że jesień jest moją ulubioną porą roku a listopad najfajniejszym ze wszystkich miesięcy. Prawda jest taka, że nie lubię późnej jesieni, a listopad może dla mnie nie istnieć... Nie lubię nieba zasnutego chmurami, nie lubię deszczu, który całymi dniami kapie z nieba, nie lubię gołych drzew nie pokrytych liśćmi, a najbardziej nie lubię tego, że dzień kończy się popołudniu i ciągle jest ciemno, a o słońcu możemy tylko pomarzyć. Niestety nie da się pstryknąć palcami i przeskoczyć do wiosny ale może uda mi się przetrwać ten miesiąc w lepszym humorze, nie narzekając jak jest ponuro, brzydko i źle. Postanowiłam, że w tym roku postaram się zaprzyjaźnić z tą listopadową aurą; zacznę od wpuszczenia jej do domu, i wcale nie mam na myśli otwartych okien i deszczu padającego na podłogę ;), ale może jesienne dekoracje pomogą mi polubić tę porę roku. Oto kilka inspiracji znalezionych w internecie.
Może warto przywitać jesień już na progu, wianek na drzwiach to chyba dobry pomysł:

Jak już wspomniałam, nie lubię tego, że szybko robi się ciemno, ale tutaj z pomocą mogą mi przyjść dekoracyjne świeczniki i ciepłe światło świeczek:

Dynia jest jednym z symboli jesieni, można ją wykorzystać do ozdoby domu:

A może małe, jesienne dekoracje, rozrzucone w każdym kącie domu pomogą mi polubić listopad:

Postaram się informować Was o moich postępach w "polubieniu jesieni", mam nadzieję, że uda mi się pokazać jak zainspirowałam się tymi zdjęciami, które w końcu sama wyszukałam w internecie. Może za rok o tej porze z uśmiechem na ustach powiem: "nareszcie przyszła jesień!" ;)

A jakie są Wasze sposoby na polubienie jesieni, może wcale nie macie takiego problemu a listopad jest Waszym ulubionym miesiącem w roku?


12 komentarzy:

  1. Mam podobnie z listopadem. To miesiąc, w którym czuję się po prostu zdołowana, ale obiecałam sobie, że w tym roku w listopadzie będzie u mnie kolorowo na przekór temu, co za oknem:) Inspiracje piękne - na pewno stworzysz coś równie pięknego. Czekam na efekt Twoich działań. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle pięknych inspiracji! Listopad da się lubić, szczególnie że stąd do grudnia już tak niewiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, lubię listopad tylko z tego powodu, że wtedy są moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. listopad to miesiąc urodzin mojego taty :) nawet lubię ten miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię jesieni ze względu na deszcz, mgły i burość. Choć staram się przekonać do niej patrząc na kolorowe drzewa i te śmieszne jesienne dyńki. Fajne pokazałaś jesienne inspiracje. Chyba zrobię ta cynamonową świece.
    Pozdrawiam ciepło spod kocyka ;-)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Listopad też nie należy do moich ulubionych miesięcy roku :(
    Wianki bardzo jesienne i kolorowe ,na pewno przegoni bury listopad precz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe inspiracje :) ja akurat jestem z tych co lubia jesień pod kazdą postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne inspiracje !JA właśnie się zabieram do zrobienia wianka na drzwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne inspiracje... uwielbiam jesien ... zawsze objecuje sobie, ze zrobie taki jesienny stroik a potem jakos czasu brak, a szkoda ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jesień lubię we wrześniu, w listopadzie mam jak Ty. Jedyną zaletą jest nastrój dzięki latarenkom i na tym się u mnie właściwie kończy, nie dekoruję mieszkania jakoś specjalnie choć przyznam, że te złote żołędzie bardzo mi się spodobały. Może w przyszłym roku wykorzystam,.którąś z Twoich pięknych inspiracji.
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lobię jesień w każdym wydaniu ... oswajam za to święta ... już drugi rok - trzymam wiec i za ciebie kciuki by się udało :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...