piątek, 27 listopada 2015

Egipt starożytny


Postanowiłam sobie, że prace świąteczne zacznę pokazywać dopiero w grudniu, oczywiście zaczęłam je już robić, ale ich czas blogowy jeszcze nie nadszedł ;). Dlatego dzisiaj prosty obrazek z wykorzystaniem serwetki. Miałam w domu kilka sklejek o wymiarach ok. 32 x 32 cm, z jednej ponad rok temu zrobiłam grę, a kolejną przerobiłam na obrazek z motywem starożytnego Egiptu. Serwetkę przykleiłam do sklejki, pokryłam medium powodującym delikatne spękania, które wypełniłam postarzającą pastą w kolorze starego złota, rolę ramki pełni sznur do zasłon. 


Tylko tło już takie świąteczne mi wyszło ;)


8 komentarzy:

  1. Prosty ale efektowny:) Lubię takie egipskie klimaty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obrazek w egipskich klimatach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo fajnie, podoba mi się pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszedł, lubię takie starożytne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny. Sama mam w domu kilka egipskich ozdób ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niczym skarb z wykopaliska :-)
    Super wyszło
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł, świetny obrazek :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...