czwartek, 12 listopada 2015

Jesienne świeczniki



Pogoda nie sprzyja dobremu samopoczuciu, jest szaro, pochmurno, w powietrzu lata pełno zarazków, a o słońcu możemy tylko pomarzyć... Ja w takie dni cieszę się, że szybko robi się ciemno, nie widać wtedy chmur pędzących po niebie ;), a poza tym długie wieczory można sobie umilać ciepłym światłem świeczek. W ramach wpuszczania jesieni do domu zrobiłam dwa proste słoikowe świeczniki z motywami liści- czy dzięki nim polubię listopad? Hmm.. ;)





Brak światła spowodował, że musiałam przeprosić się z lampą błyskową, czekanie na "dobry dzień do robienia zdjęć" zajęłoby mi za dużo czasu, podejrzewam, że ten post pojawiłby się koło kwietnia...

Życzę Wam więcej światła!


12 komentarzy:

  1. A ja lubię jesień, spadające liście, deszcz bębniący o szyby, długie wieczory itp. itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku postanowiłam zwalczyć w sobie niechęć do jesieni ;)

      Usuń
  2. Lubię jesień, ale wiadomo - ciągły deszcz, brak światła czy inne tego typu minusy jesieni - nie nastrajają zbyt pozytywnie, więc świeczki, lampeczki - zawsze mile widziane :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczniki urocze i nastrojowe - idealne na jesienne wieczory:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne szczególnie ten z liśćmi jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczne;)
    W prostocie siła;)
    Pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale nastrojowe te świeczniki, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przerwie pozwiedzałam sobie Twój blog :) Jesteś niesamowicie kreatywna i taka wszechstronna..pozazdrościć :) wspaniale pooglądać sobie Twoje prace ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, aż się zarumieniłam...

      Usuń
  8. Może dzięki cieplej atmosferze zapewnionej przez świeczniki uda się przetrwać tę jesień :) Podoba mi się ta ciemna czerwień. Lubię jesień, ale tę złotą polską, szarobura to już inna historia. Na razie zza chmur wychodzi słońce.Po raz pierwszy od kilku dni. W takich chwilach nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...