środa, 4 listopada 2015

Kolorowe torby


Jakiś czas temu wpadł mi w ręce lakier do decoupageu na tkaninach, dokupiłam do niego, na próbę, mały klej i wcisnęłam w kąt, nie to że o nich zapomniałam ale jakoś nie mogłam się zebrać do pracy. Ostatnio udało mi się w końcu wypróbować oba media, a że w domu mam pełno płóciennych toreb (pozostałości po moich doświadczeniach z serigrafią) nie miałam problemu z materiałem do moich prób ;). Zrobiłam cztery torby, z czego dwie z myślą o dzieciach - można w nich trzymać zabawki albo nosić do szkoły ubranie na w-f ;)





Ponieważ na blogu Zuzy- DECU Style jest wyzwanie decoupageowe "Dla dzieci" zgłaszam na nie torbę z potworkami.



Myślę, że to nie są moje jedyne próby z decoupagem na tkaninach, jak tylko dokupię klej wrócę do tej zabawy.

21 komentarzy:

  1. Moim faworytem jest żaba i pies :)))
    Super !
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam że tak można hihihi, mega!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, decoupage na tkaninach? Pierwsze słyszę :) Świetne torby!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torby są świetne , pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torby! Zwierzaki wyglądają rewelacyjnie, choć pozostałe torby też są fajne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, trudno jest serwetkować na materiale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwo! Trzeba tylko uważać, żeby tkanina była dobrze naciągnięta, poza tym dokładnie tak samo jak decoupage np. na drewnie ;)

      Usuń
  7. Torba z wesołymi stworkami jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne torby wystrojone w świetne grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaderskie są te torby:)
    Serdecznie zapraszam po wyróżnienie LBA
    http://aparte19.blogspot.com/2015/11/lba.html
    Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Torby są naprawdę ekstra.pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne! muszę się zaopatrzyć w torby i troszkę poszaleć!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...