środa, 18 listopada 2015

Sowy na fioletowo


Dzisiaj ponownie chcę Was pomęczyć fioletem, co prawda zaczynam działać świątecznie ale jeszcze chwilkę poczekam z publikowaniem tych prac. A przed Wami pudełeczko z odsuwanym wieczkiem -chciałam je przeznaczyć na kredki, ale zobaczymy co z tego wyniknie ;). Na wieczku, tym razem, cienki papier dekoracyjny (taki do scrapbookingu), przyklejony na kej magic, bo na ten do decoupage'u nie chciał się trzymać i marszczył się potwornie, co było do przewidzenia bo mój klej jest dosyć wodnisty. Pudełko pomalowałam bejcą na fioletowo i dodałam mały badzik dla ozdoby.






Nadal staram się polubić listopad ale pogoda jaką nas raczy w tym roku ten "fantastyczny" miesiąc powoduje, że wcale go nie lubię... Tak troszkę mi słońca brakuje...


17 komentarzy:

  1. Ale urocze te sówki! :) Bardzo fajnie wyszło to pudełko, też trzymam kredki w podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane sówki! wspaniały piórniczek, no i fioletowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) chyba każada decu mama zaopatrzyła sie w takie pudełeczko na kredki :) i dobrze, bo sa fajne, ładne jak to Twoje i oczywiście praktyczne:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki urocze, a piórnik świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te Sówki w domu ! <3 Pudełeczko wyszło ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham sowy a Twoje pudełeczko jest śliczne :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje córeczce wykonałam właśnie piórnik w sówki :) i też fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze pudełko, kochane są te sówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne pudełeczko. Sowy są niesamowite. Ja za to zawsze lubiłam listopad, z racji przypadających urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełeczko, słodkie są te sówki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko jest urocze, te sowy są naprawdę rewelacyjne!!!

    pozdrawiam, Ani

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe pudełeczko, bardzo lubię motyw sówek :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczko :) Sówki urocze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...