czwartek, 17 grudnia 2015

Bombki, bombki, bombki

To już ostatnie bombki jakie udało mi się zrobić w tym roku. Szaleństwa nie ma, powstało tylko 10 sztuk, w poprzednim poście pokazałam Wam pierwsze pięć a dzisiaj pozostałe. Ponieważ nie miałam już czasu na bawienie się w ich dekorowanie, malowanie, oklejanie itp., poszłam na łatwiznę i zamknęłam w bombkach różne rzeczy :). 
I tak powstały dwie bombki, w których zamknęłam zapach świąt: suszone pomarańcze, laski cynamonu i anyż. Różni je tylko to, że pierwsza ubrudziła mi się od środka klejem... dlatego zostanie u mnie w domu! Ale druga poleci w świat.



W trzecią bombkę zamknęłam różowe piórka.


W czwartą schowałam filcową gwiazdkę (może pamiętacie ją z ubranek na kubki).
 

A piątą, ostatnią, ozdobiłam serwetką.


I tak kończę tegoroczną przygodę z bombkami. Następne, jeżeli będą, to dopiero za rok.

Miłego dnia!

20 komentarzy:

  1. Te z myszkami bardzo, bardzo optymistyczne :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Bombeczki, ale Myszka wymiata ! Wygląda cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i oryginalne bombki:) Mnie najbardziej podoba się ta z wanilią, ale pozostałe też śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne ,w tamtym roku robiłam podobne ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, zwłaszcza ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutkie bombeczki. Z piórkami świetna, u mnie w kolorze błękitów i turkusów.Zapraszam do obejrzenia: decoris1.blogspot.com Pozdrowienia.Jola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie bombeczki. Z piórkami świetna, u mnie w kolorze błękitów i turkusów.Zapraszam do obejrzenia: decoris1.blogspot.com Pozdrowienia.Jola.

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie urzekła ta z piórami...Piękna;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeźroczyste są ekstra :) Poproszę tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombeczki urocze :) Wszystkie są piękne :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z wypełnianiem wnętrza bombki bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne bombki!:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Klaudia Ro.

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś innego stworzyłaś:)
    Bardzo oryginalne bimbki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bradzo orginale i pomysłowe, szczególnie ta z pomorańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne. Dla mnie ta z pomarańczą i cynamonem jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę jakie śliczne bombki. Efektowne bardzo:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...