piątek, 4 grudnia 2015

Ciepłe kubki


Nie jestem znawcą sztuki szydełkowania, ale prosty ścieg nawet mi wychodzi. W długie jesienne wieczory siedziałam i dziergałam kubraczki na kubki. Dwukolorowe, z zimowo-świąteczną dekoracją, zapinane na dwa guziczki - wydaje mi się, ze mogą być fajnym prezentem gwiazdkowym. Kawa, herbata czy czekolada podana w takim kubeczku długo pozostanie ciepła! 





Na blogu Art -Piaskownicy trwa zabawa FOTOgra- Wełna, pomimo, że włóczka z której robiłam ocieplacze prawdopodobnie nie jest czystą wełną postanowiłam, że zgłoszę jedno ze zdjęć kubeczków. A co tam! 


Niniejszym zgłaszam zdjęcie, które prezentuję poniżej do wyzwania w Art-Piaskownicy.


Pozdrawiam Was cieplutko!

25 komentarzy:

  1. O rany, ale słodziaki:) Z takiego kubeczka to można pić i pić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się, zachwycam i końca nie widać - są fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności śliczności :) ciepły napój podany w takim kubku zachwyci każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowne, uwielbiam sweterkowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ocieplacze. Ta kraciasta wstążeczka i filcowe gwiazdki dodają im uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze i ten świąteczny klimat:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są prześliczne;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo urocze;) Mają piękne kolory;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ocieplaczyki na kubki i piękne zdjęcia:) Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie się prezentują:))) doprawdy:) a zdjęcie zgłoszone do zabawy śliczne, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne ocieplacze stworzyłaś! Pięknie je udekorowałaś i aż chce mi się wypić herbatkę w tak ocieplonym kubeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O takie cudeńko - sweterek na kubek, poprosiłam babcię pod choinkę :) Już się nie mogę doczekać! Jak dziecko :) A blog tak mi się spodobał, że z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!! chetnie bym przygarneła taki prezencik:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne kubeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyszło! Idealne na prezent świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ocieplacze - sama je często robię :) ostatnia focia wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze ubranka ;) Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  18. Och! Napiłabym się z takiego kubeczka!:) Te kubraczki są przecudne!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kubeczki mają piękne kubraczki. Ślicznie je wykonałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  20. We wspaniałe ubranka odziałaś swoje kubeczki:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ubranka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AP

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem w nich po prostu zakochana ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...