wtorek, 1 grudnia 2015

Grudniowe inspiracje

Listopad za nami a ja nie potrafię powiedzieć czy udało mi się polubić ten miesiąc... przestałam narzekać i mówić jak bardzo go nie lubię - to chyba jakiś plus ;) Grudzień przywitał mnie zimową pogodą, ale w kalendarzu nadal panoszy się jesień, może to już czas na zmianę dekoracji i przywitanie zimy... Dzisiaj mam dla Was, i dla siebie, kilka zimowych inspiracji (znalazłam je tutaj). Grudzień to Święta więc nie mogło zabraknąć bożonarodzeniowych akcentów, ale starałam się wybrać takie dekoracje, które mogą zdobić nasze domy przez całą zimę a nie tylko w czasie Świąt.
Zacznę od wianków, które bardzo lubię, zajmują mało miejsca i są bardzo dekoracyjne.
 Świeczki, świeczniki lampiony- do takich dekoracji chyba nikogo nie trzeba namawiać! W różnych aranżacjach zdobią nasze domy przez cały rok, ale te zimowe mają, moim zdaniem, najwięcej uroku.

Nie tylko wianki i świeczki świetnie nadają się do dekoracji.
A na koniec zima na wesoło.
Mam nadzieję, że udało mi się Was choć troszkę zainspirować.



12 komentarzy:

  1. Oj, udało Ci się, udało! :) Wspaniałe inspiracje! Napewno coś popatrzę, bo jeszcze nie zaczęłam dekorowania domu na święta:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest tak piękne, że aż dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje :) czuc święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i oryginalne inspiracje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuu jak tu swiatecznie:)
    piękne wieńce sama chce zrobić jeden:)
    Zapraszam do mnie
    pozdrawiam
    Klaudia Ro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonałe pomysły wyszukałaś. Mnie uradowały białe głowy bałwankowe, coś wykorzystam.
    Pozdrawiam grudniowo:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasteczka nawleczone na sznurek rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne dekoracje ;) Już czas pomyśleć o własnym mieszkanku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje, tyle pięknych cudności :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę zainspirować?! Toż ja już dumam jak te lampioniki i resztę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...