niedziela, 20 grudnia 2015

Proste dekoracje świąteczne


Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka prostych pomysłów na szybkie, świąteczne dekoracje. Jako pierwsze pachnące zawieszki na choinkę, wystarczy przygotować suszone plasterki pomarańczy, cynamon, anyż, sznurek i tasiemkę - reszta zależy od naszej wyobraźni :). Moja tegoroczna choinka, będzie ubrana w takie ozdoby.


.
Kolejną propozycją są świeczniki. Do ich wykonania potrzebne są słoiczki (ja użyłam takie po czekoladowych deserkach), sznurek i świąteczne tekturki. Wystarczy przewiązać słoiczek sznureczkiem, przyczepić zawieszkę i gotowe!



Jeśli nie macie tekturek można wykorzystać pisak do szkła (albo zwykły mazak permanentny). Wystarczy namalować na słoiczku świąteczny wzorek (ja narysowałam choinki) i przewiązać sznurek.


Wykonanie takich dekoracji zajmuje dosłownie kilka minut! 

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne dekoracje - proste i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dekoracje, lepsze od chińskich :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i przede wszystkim własne. :) Słoiczki po deserkach - skuszę się na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbia takie proste dekoracje, wyglądają pieknie i dają odpowiedni akcent do wystroju. Ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te zawieszki z pomarańczy, świetny i prosty pomysł;)
    Pozdrawiam serdecznie';)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miłe ozdoby, łatwe i szybkie, efekt super.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak ! Słoiczki po deserkach to jest to :)) Podoba mi się ich kształt !!!
    Już sobie wyobrażam jak stoją w rządku ze świeczkami w środeczku :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam w tym orku sobie ususzyć pomarańczę na grzejniku lub w piekarniku...ale nie zdążyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poszłam na łatwiznę i kupiłam sobie duże opakowanie ;)

      Usuń
  9. Zawsze najprostsze dekoracje są najpiękniejsze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste i bardzo efektowne, świecą i pachną :)
    Zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe pomysły na ozdoby :) U mnie też wiszą pomarańcze

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam proste ozdoby, nigdy nie są przekombinowane.A kiedy nam pokażesz choinkę?

    Na Nowy Rok życzę Ci wszystkiego co najlepsze!!!!! Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...