poniedziałek, 14 grudnia 2015

Bombki na ostatnią chwilę


Święta zbliżają się wielkimi krokami a ja jestem w lesie... Prezenty nie kupione (nie wszystkie), dom nieprzygotowany, pierniczki nie upieczone itp. ;). Mimo wszystko udało mi się zrobić kilka dekoracji świątecznych, między innymi takie bombeczki akrylowe. Ozdabiane od środka, bez lakierowania- co jest największym plusem, nie wszystkie wyszły tak jak sobie wymarzyłam ale tak to bywa jak się pracuje w pośpiechu.











Zostało mi jeszcze pięć takich akrylowych bombek i staram się zrobić z nimi coś ciekawego.
Myślę też intensywnie jak w tym roku ubrać choinkę, żeby była inna, ciekawa i taka "moja".

Miłego dnia!

14 komentarzy:

  1. Ja na szczęście prezenty mam już z głowy :) Uff! Jeszcze tylko sprzątanie połączone z pakowaniem torby do szpitala na miesiąc przed porodem i będę miała wolne :D
    Świetne bombki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombeczki przepiękne! A z tymi przygotowaniami do Świąt to mnie pocieszyłaś, ja też jestem w lesie; bałagan, brak prezentów, zero dekoracji w domu. Za to bombek zrobiłam już dużo, ale... wciąż jeszcze nie dla siebie:( Ale jak włączymy szósty bieg to jeszcze ze wszystkim zdążymy, my kobiety to potrafimy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bombeczki:) Każda jedyna w swoim rodzaju:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki wyszły odjazdowe :)
    A choinkę będziesz miała oryginalną,ozdobioną pięknymi bombkami ,
    no i taką swoją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę że nie tylko ja w lesie :) Chociaż myślę że ja w ciemniejszym jestem jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszły , na ostatnią chwilę, ale warto było ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak miło, że to nie tylko ja jestem ze wszystkim w lesie ;)
    Też jeszcze ciężko rozmyślam nad choinką ;)
    Bombki śliczne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dziękuję za "podpowiedź" że te akrylowe można ozdabiać od środka :))
    Oświeciło mnie :)))
    Pozdrawiam
    A.
    PS. Pamiętaj - z lasu należy wynieść choinkę przyda się na Święta ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja choinka będzie cudownie wyglądać bo bombki są prześliczne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, to się narobiłaś!!! Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bombki, cudownie ozdobione idealnie na chwilkę. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...