czwartek, 31 grudnia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku!

Koniec roku a ja, zamiast odpoczywać i zająć się hobby, tonę w papierach. Jeszcze jestem na tym etapie, że muszę pracować żebym mogła zajmować się rękodziełem ;), ale wiem, że kiedyś to się zmieni i praca będzie moim hobby :). 
Nie będę robiła podsumowania roku i snuła planów na ten nadchodzący, przyjmę wszytko co mnie spotka z otwartymi rękoma. A z braku czasu na koniec roku tylko szczypta pomysłów sylwestrowo- karnawałowych dekoracji znaleziona w internecie.


 Dziękuję Wam że tu zaglądacie i życzę udanego 2016 roku, żeby nie był gorszy od odchodzącego, żebyście mieli głowy pełne pomysłów i czas na ich realizację!
Szczęścia i zdrowia!
I do zobaczenia w nowym roku!


6 komentarzy:

  1. Samych cudownych chwil w nadchodzącym Nowym Roku!!! Zdrowia, szczęścia, weny twórczej i czasu, żeby ją wykorzystać:) A dziś szampańskiego Sylwestra!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku:) Niech będzie to rok pełen Twórczych myśli, Niezapomnianych chwil oraz niech obfituje w radość, życzliwość i miłość :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to zdanie, że wręcz wiesz, że praca będzie Twoim hobby :-) i tego Ci życzę w Nowym Roku! Znalazłam się tu u Ciebie przez "przypadek", ale tak szybko stąd nie wyjdę ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku -dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i wielu twórczych pomysłów oraz aby praca była Twoim hobby:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, samych szczęśliwych chwil :)
    Ściskam serdecznie, Agness:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...