środa, 23 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

Jutro Wigilia, nie znajdę czasu (nawet nie będę go szukać), żeby posiedzieć przy komputerze i coś naskrobać. Od rana będę zajęta przygotowywaniem świątecznych potraw, co roku mam za zadanie upiec ciasta i przygotować śledzie. Śledzie mogę zrobić kilka dni wcześniej, ale ciasta lubię świeże, piekę je w wigilijny ranek albo dzień przed. W przedświąteczne dni żałuję, że mam tylko jeden piekarnik. W tym roku mam zamiar upiec sernik z przepisu babci, makowiec i szarlotkę- trochę się tego nazbierało ;).  Mam nadzieję, że się ze wszystkim wyrobię... A jeszcze muszę ubrać choinkę, bo tradycja domowa taka, że robimy to właśnie w Wigilię. 24 grudnia ma zdecydowanie za mało godzin!
Dla tych co jeszcze nie ubrali choinki garść pomysłów co może na niej zawisnąć a nawet czym zastąpić tradycyjne drzewko. Jak zawsze pomysły zaczerpnięte z sieci a dokładniej stąd. 





A dla tych, którzy mają problem jak udekorować stół kilka pomysłów na proste ozdoby świąteczne. Ja mam zamiar wykorzystać na świątecznym obiedzie pomysł na bałwanki, dzieci na pewno się ucieszą i jest szansa, że nawet coś zjedzą ;).






Wszystkim Wam życzę zdrowych, spokojnych i pełnych miłości Świąt, spędzonych w gronie najbliższych osób! Żebyście pod choinką znaleźli wymarzone prezenty, jedli same smakołyki i wypoczywali ile się da!

WESOŁYCH ŚWIĄT!


10 komentarzy:

  1. Tobie również wszystkiego dobrego !
    A.
    Ps. I trzymam kciuki, żeby placki dobrze wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje:) Zdrowych i spokojnych Świąt w rodzinnym gronie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzybki z korków są fantastyczne, chyba sobie zrobię takie na za rok :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i wzajemnie wszystkiego cudownego na te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie życzę wszystkiego dobrego na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepłych, rodzinnych Świąt życzę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :)
    Dziękuję za życzenia i wzajemnie - wesołych Świąt (już końcówka, ale mimo wszystko) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już tak po świątecznie ale przesyłam jeszcze życzenia Szczęśliwego Nowego Roku :) Niech obfituje w wyjątkowe i magiczne chwile pełne inspiracji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...