wtorek, 12 stycznia 2016

Karnawałowo


Przeszukując domowe zapasy "przydasi" znalazłam cztery styropianowe oponki, nawet nie pamiętałam, że je posiadam ;). Jedną z nich bez wahania przerobiłam na karnawałowy wianek. Najwięcej czasu zajęło mi ozdabianie piórek, smarowanie klejem i obsypywanie  ich brokatem, ale efekt końcowy bardzo mi się podoba. Maskę zrobiłam z papieru, który też wysmarowałam brokatem - w końcu to karnawał! Wianek zdobi już drzwi mojego domu i wzbudza powszechne zainteresowanie.





12 komentarzy:

  1. Śliczny :) a te piórka nadają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny i oryginalny!!! Nie dziwię się, że wzbudza zainteresowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i ja się nie dziwię, że sąsiedzi zainteresowani :)) Ale w końcu karnawał to karnawał... :)) A jeśli maski to jak nic karnawał wenecki :)))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Original and beautiful !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  5. Karnawałowego wianka to jeszcze nigdzie nie widziałam, świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dajnie się prezentuje, bardzo oryginalny pomysł;)))
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście miało być fajnie...a ne dajnie;)))))))

      Usuń
  7. Przepiękny :)
    Na karnawał wręcz idealne, cudowne kolorki :)
    Bardzo mi się podobają twoje prace, z pewnością będę zaglądać tu częściej :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ! Czuć karnawołowy klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, oryginalna i bardzo pomysłowa ozdoba. Brawo za inwencję! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...