sobota, 9 stycznia 2016

Let's dance!


Mróz zelżał a ja, wraz ze wzrostem temperatury, powracam do życia. Co ja poradzę na to, że jestem ciepłolubna i w mroźne dni jestem w stanie robić tylko minimum potrzebne do przeżycia, najchętniej siedzę pod kocem z książką w ręku i rozleniwiam się ;)... Na szczęście zrobiło się już cieplej!
W tym roku mam zamiar, w ramach oszczędności i bycia bardziej kreatywną, wykorzystać do moich prac rzeczy, które znajdę w domu i nie kupować żadnych pudełeczek, szkatułek, wycinanek, papierów itp., sama jestem ciekawa czy mi się to uda...
Pierwszą pracą w tym roku są kolorowe obrazki do pokoju małej baletnicy wykonane z papieru do scrapbookingu - wszystko z domowych zapasów.




A ponieważ mamy karnawał tańczmy ile się da!
Let's dance!



10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne obrazki! To prawda, czasem coś zalega i wystarczy poszukać w zapasach odpowiednich rzeczy i wykorzystać je nowy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że nie tylko ja jestem tak skrajnie ciepłolubna :))) A obrazki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne obrazki, a Twoje postanowienie, aby nic nie kupować bardzo mi się podoba. Chyba powinnam też podjąć taką decyzję...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach baletnice, jak ja uwielbiam baletnice :) Piękne obrazki

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ,też jestem ciepłolubna ...
    Kartki ciekawe zrobione z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obrazki! Też muszę powykańczać materiały jakie mam w domu, a nie ciągle kupować nowe:) choć to niełatwe:) Baletnice to wdzięczny motyw dla dziewczynki:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o "odwyk" zakupowy - brawo ja mam to samo postanowienie !!! Na razie nieźle mi idzie ... hehehe - mamy 10 stycznia :)))
    Bądźmy kreatywne ! pozbędziemy się zapasów i będziemy lekkie jak Twoje baletnice :))
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo energetyczna ... a ten papier to gotowy wzór czy ścinki ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...