poniedziałek, 25 stycznia 2016

Piórka


Wydawało mi się, że z nowym rokiem będę miała więcej czasu na tworzenie i zajmowanie się blogiem, a tu, póki co, jest odwrotnie. Jakby doba zrobiła się krótsza a do tego czas zaczął szybciej płynąć... Może ktoś zna jakiś sposób na "zatrzymanie" czasu? ;)
Ostatnio powróciłam do grafiki, mam nadzieję że uda mi się na dłużej a nie tylko na ten jeden raz, powróciłam bo kilka lat temu zajmowałam się serigrafią czyli sitodrukiem (może kiedyś pokarzę Wam kilka moich prac), tym razem nie jest to sitodruk tylko prosta grafika wykonana cienkim pisakiem. Oprawiłam ją w ramkę i jest gotowa do powieszenia.




Na dzisiaj to wszystko. A ja wracam do codziennych zajęć. 
Miłego tygodnia!




22 komentarze:

  1. Piękne piórka!!!! Bardzo lubię grafikę:) Z tym brakiem czasu to u mnie tak samo, chętnie rozciągnęłabym dobę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też czasu brak :/ Ciekawa jestem tego sitodruku, musisz koniecznie coś pokazać!
    A piórka piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne piorka

    oj z ta doba- skad ja to znam, gdzie te godziny uciekaja?:) zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne piórka:) Uwielbiam takie prace. Hmm..z czasem i planami w nowym roku mam bardzo podobnie jak Ty:( Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, piórka cudownie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się piórka prezentują:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny rysunek, uwielbiam aborygeński styl :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosną powiało, świetne piórka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta mnogość wzorów na piórkach wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. prostota czasem znaczy o wiele więcej niż bogactwo - to zresztą kryje się tu w ich misternym detalu

    OdpowiedzUsuń
  12. Z czasem jest u mnie bardzo podobnie, niestety, a Twoje piórka są urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie prace! Rysunki piórkiem, szkice ołówkiem...
    Świetna praca! Chętnie zobaczę więcej :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...